Technická podpora
Prehľad balíčkov technickej podpory
Technická podpora pomáha riešiť bežné problémy s obsluhou e-shopu Rocketoo.
Basic
ZDARMA
- Běžné problémy cez e-mail
- Kritické problémy cez telefon
- Rozsah približne do 1 hod / mesiac
Standard
18€/ mesiac
- Běžné problémy cez e-mail / chat
- Kritické problémy cez telefón
- Rozsah približne do 2 hod / mesiac
Profi
33€/ mesiac
- Běžné problémy cez e-mail / chat
- Běžné problémy cez telefon
- Kritické problémy cez telefón
- Rozsah približne do 4 hod / mesiac
Všetky ceny sú uvedené bez DPH 21%.
Technickou podporou sa rozumie zaistenie technickej a uživateľskej podpory v súvislostí s použitím a obsluhou e-shopu Rocketoo, zaistenie poradenstva ohľadom práce so systémom a riešenie problémov.
Definícia závad
-
Kritické závady: Kritické závady sú závady takého charakteru, ktoré sú zásadnou prekážkou v behu e-shopu a znemožňujú zásadným spôsobom jeho využitie pre prevádzkovanie internetového obchodu.
Konkrétne sa jedná o tieto závady: chyba odoslania objednávky, chybne údaje v objednávke po odoslaní, nefunkčné vkladanie do košíku, chyba spracovania objednávky v administrácií, internetový obchod sa nenačíta na jeho internetovej adrese. - Ostatné závady: Za ostatné závady sú považované všetky závady, ktoré niesu výslovne uvedené vyššie, ako kritické závady.
Reakčné doby pre zaslanie odpovede na nahlásenú závadu
- Kritické závady: Technická podpora je poskytovaná v pracovné dni od 8:00 do 17:00 hodín primárne na emaile: podpora@rocketoo.cz. Garantovaná reakčná doba je 1 pracovný deň (časová jednotka v dĺžke 8 hodín v rámci pracovnej doby medzi 8:00 až 16:00) od doručenia emailu s popisom závady na vyššie uvedenú emailovú adresu.
- Ostatné závady: Technická podpora je poskytovaná v pracovné dni od 8:00 do 17:00 hodín na emaile: podpora@rocketoo.cz. Garantovaná reakčná doba je 5 pracovných dní od doručenia emailu s popisom závady na vyššie uvedenú emailovú adresu.
Odštartujte váš on-line predaj!
S e-shopom Rocketoo predávate svoje produkty jednoducho kdekoľvek.