Otázky a odpovede
Založenie e-shopu
Chcem prejsť od iného e-shopového riešenia, pomôžete mi?
Áno. Kontaktujte nás na podpora@rocketoo.sk a my s vami preberieme možnosti importu vášho starého e-shopu k nám tak, aby e-shop neprišiel o doposiaľ vybudované pozície vo vyhľadávačoch.
Môže obchod bežať na mojej vlastnej doméne?
Áno, e-shop môže bežať na ľubovoľnej adrese, napr. www.vasadomena.sk. Doména môže mať akúkoľvek koncovku. Alebo môžete prepojiť e-shop s už existujúcim webom pomocou domény 3. rádu (napr. na adrese obchod.vasadomena.sk).
Ako si mám objednať obchod?
Nejskôr si na stránke Vyskúšať založte testovaciu verziu obchodu. Behom 30 dní si môžete v kľude vyskúšať všetky funkcie a zároveň do obchodu môžete začať vkladať produkty, ktoré chcete predávať. Všetky dáta a nastavenia vložené do testovacej verzie se vám prenesú do ostrej verzie obchodu.
Ako sa prihlásim do administrácie?
Do administrácie vášho e-shopu sa prihlasujete cez adresu xxxxx.myrocketoo.com/backend, alebo cez www.vasadomena.sk/backend.
Ceny a tarify
Budem platiť za sprevádzkovanie obchodu?
Nie. Platíte len mesační poplatok za prenájem e-shopu. Nemáme žiadne aktivačné poplatky.
Platí sa hneď od začiatku?
Áno. Váš obchod založíme až po uhradení objednávky. K vašej objednávke však pridáme 30 dní zadarmo na naplnenie obchodu a prípravu na spustenie.
Získam zľavu na prevádzku obchodu?
Áno. Ak objednáte e-shop na rok dopredu, tak získate 20% zľavu.
Budem platiť províziu z obratu obchodu?
Nie. Platí sa len za prenájom e-shopu, neplatíte žiadnu províziu z obratu vášho obchodu.
Potrebujem svoj vlastný webhosting?
Nie. Cena za prenájom e-shopu je vrátane webhostingu, ktorý zaisťujeme my na našich serveroch. Nemusíte sa teda vôbec o nič starať.
Je v cene aj registračný poplatok za doménu?
Poplatky za vašu vlastnú doménu v cene zahrnuté nie sú. Doménu ani nemáme vo svojej správe, na náš server ukazujú len DNS záznamy a doména zostáva u vášho pôvodného registrátora.
Ktorý tarif je pre mňa najvhodnejší?
Všetky naše tarify obsahujú všetky funkcie, a základný rozdiel je v maximálnom počte produktov, ktoré je možné do obchodu vložiť. Ak si nie ste istý, ktorý tarif je pre vás ten správny, kontaktujte nás a my vám pomôžeme s výberom vhodného tarifu.
Môžem tarif kedykoľvek zmeniť?
Áno. Tarif si môžete v priebehu prevádzky e-shopu zvyšovať aj znižovať.
Prevádzka
Započítavajú sa do maximálneho počtu produktov aj jeho varianty?
Nie. Limit sa vzťahuje len na počet hlavných produktov, nie jeho variant.
Ak chcem viac ako 50 000 produktov, čo mám urobiť?
Kontaktujte nás. Dohodneme sa s vami na individuálnom pláne.
Spisuje sa zmluva?
Nie. Zmluva sa uzatvára elektronicky tým, že potvrdíte Všeobecné obchodné podmienky.
Na ako dlho sa uzatvára zmluvný vzťah?
Zmluvný vzťah sa uzatvára na neobmedzenú dobu. Ak sa rozhodnete prenájom obchodu zrušiť, stačí ukončiť zmluvu a obchod sa po mesačnej výpovednej lehote ukončí.
Môže do administrácie pristupovať viac užívateľov?
Áno. Počet možných užívateľov je však obmedzený zvoleným tarifom. Nových užívateľov si môžete pridávať v administrácií a môžete im nastavovať rôzne práva. Môžu mať napríklad prístup len ku produktom, ale nemôžu vidieť do objednávok.
Ako môžem platiť za vaše služby?
Platba prebieha na základe vystavenej faktúry, ktorú môžete zaplatiť pomocou prevodu na účet.
Ako dostanem faktúru?
Faktúry posielame elektronicky vo formáte PDF. Zároveň si ich môžete stiahnuť po prihlásení do administrácie - v sekcii „Tarif, platba a faktúry / Vystavené faktúry“.
Odštartujte váš on-line predaj!
S e-shopom Rocketoo predávate svoje produkty jednoducho kdekoľvek.